تبلیغ رایگان کسب و کار در گوگل و چگونگی آن

اینجا باهم درباره سئو می خوانیم

تبلیغ رایگان کسب و کار در گوگل و چگونگی آن

۱۴ بازديد

امروز تیم تحریریه اگهیزن در خصوص اهمیت بالای تبلیغات و چگونگی تبلیغ در گوگل اونم به صورت رایگان میخواد صحبت کنه.

 

تبلیغ رایگان در گوگل و سایر موتور های جست و جو برای همه کسب و کار ها امکان پذیره، فقط باید بدونید چطور انجامش بدید.

 

همه به دنبال پول گرفتن از شما هستند

این یک چیز طبیعیه و جز ذات انسانه که به دنبال پول باشه، خود شما هم احتمالا همینطور هستید. پس مشکل کجاست ؟ مشکل اینه که خیلی از شرکت ها و تبلیغ دهنده از دانش کم شما در این حوزه سوءاستقاده می کنند. این همه ماجرا نیست پیشنهاد های غیر مفید، گرفتن هزینه بابت چیزهایی که برای شما بهره وری ندارند و ... باعث میشه که صرفا جیب حودشون پرپول تر بشه. حالا اگر این موضوع برای شما سوددهی ، افزایش بازدید یا افزایش مشتری داشته باشه، خوب خیلی هم عالی، نوش جونشون ولی تقریبا همیشه شما به نتیجه دلخواه نمی رسید و کلا قید سایت و گوگل و اینترنتو می زنید !

 

تبلیغ در گوگل با سایت

داشتن یک وب سایت برای کسب و کارتون خیلی مفیده، و میتونه باعث افزایش اعتبار، برندیگ ، جلب اعتماد مشتری و ... بشه. بعد حتی می تونید وب سایت خودتون رو در سایت آگهی رایگان ثبت کنید و نتیجه بهتری بگیرید.ولی چیزی که شرکت های طراحی سایت همیشه از شما پنهان می کنند هزینه های اجباری یک وب سایته. شما باید سایت رو مثل یک دفتر، یا فروشگاه در نظر بگیرید که نیاز به اجاره، پول پیش و هزینه های جانبی داره. در خصوص سایت این هزینه ها شاملِ :

 هزینه های سئو :

 سایت بدون سئو مثل این میمونه که وسط یک بیابون خالی از سکنه لوکس ترین فروشگاه لوازم صوت و تصویری رو بزنید

هزینه پشتیبانی و بهبود :

هیچوقت پایان طراحی سایت به معنی اتمام کار نیست، شما حتما باید رفتار کاربران رو رصد کنید و سایت خودتون رو بهبود بدید.

هزینه های مارکتینگ :

اگر برای تاثیر نتایج سئو صبر ایوب ندارید، باید برای شناسوندن وب سایت به مشتری ها دست تو جیب مبارکتون کنید.

غیر از مسائل بالا باز هم هزینه های جانبی هست، در کل در نظر داشته باشید با سایت می تونید نتیجه بهتری بگیرید ولی نیاز به سرمایه دارید ( هرچه قدر پول بدی آش میخوری !) حالا اگر سایت دارید میتونید با استفاده از گوگل ادز یا سایر متد های تبلیغاتی درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل استفاده کنید.

 

 

 

تبلیغ در گوگل بدون سایت :

خوب بدون سایت چی؟  میشه در گوگل تبلیغ کرد ؟جواب بله است. کلی وب سایت مانند آگهیزن در حوزه ثبت آگهی رایگان ، ثبت کسب کار شما، ثبت فروشگاه و ... به صورت رایگان در اینترنت وجود داره که می تونه کمکتون کنه. این وب سایت ها بدون دریافت هزینه، آگهی شما رو انتشار میدن و باعث میشن در گوگل شناخته بشید.این پلتفرم ها معمولا بابت امکانات بیشتر از شما هزینه دریافت می کنند ولی شما بدون هزینه هم میتونید آگهی رو ثبت و در گوگل نمایش داده بشید.

 

چه مشاغلی میتونن آگهی خودشون رو ثبت کنند ؟

همه مشاغل امکان ثبت آگهی خودشون رو به صورت رایگان دارند. این سرویس ها در اصل برای کمک به افرادی طراحی شده که بودجه کمتری دارند، مانند فروشگاه های اینستاگرام، کانال های تلگرامی ، خرده فروشان ، عزیزان در حوزه خدمات مانند سرویس کولر، نظافت منزلۀ ، باربری، قالیشویی و ... پس از ثبت کسب و کار در سایت آگهی رایگان در کمتر از 2 روز در نتایج جست و جو گوگل نشان داده می شوند و می توانند مشتری هایی جدید جذب کنند. بسیاری از مشتریان آگهیزن روزانه حداقل یک تا پنج زنگ خور از طریق سایت دریافت می کنند و عقیده دارند ثبت آگهی انها به نفع کسب و کارشون بوده است. اگر شما صاحب کسب و کار یا ارائه دهنده خدمات هستید می توانید از آگهیزن استفاده کنید. ما امکان ثبت آگهی رایگان به تعداد دلخواه ( البته در زمان محدود ) رو فراهم کردید تا اگر شما چند شغله هستید بتونید همه آگهی هاتون رو ثبت کنید.

غیر از ثبت آگهی رایگان آگهیزن سیستم ثبت آگهی حرفه ای رو هم فراهم کرده، با استفاده از این سرویس آگهی شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل قرار میگیره که میتونه کمک شایانی به افزایش فروش شما بکنه.

 

مهمترین ویژگی های سایت ثبت آگهی مناسب 

حالا همونطور که گفتیم کلی وب سایت در این حوزه هست، چرا من ثبت آگهی رایگان رو در همشون انجام ندم تا به افزایش درامدم کمک کنه ؟ پاسخ اینه که درسته پلتفرم های ثبت آگهی زیادن ولی در واقع خیلی هاشون کاربرد ندارند و شما باید نکات زیر رو برای انتخاب پلتفرم های مناسب مد نظر داشته باشید.

سئو سایت آگهی دنده :

مطمئن شدن از قدرت سئو سایت آگهی یک راه خیلی اسون داره و اون تست سئو اون سایت هست، حالا چگونه ؟ کافیه چنتا ( مثلا 5 تا ) از آگهی هایی که در اون وبسایت منتشر شده رو مشاهده کنید و عنوان آگهی رو جست و جو کنید، اگر آگهی ها در صفحه اول یا دوم گوگل قرار داشت یعنی وب سایت قدرت سئو عالی ای داره. میتونید برای تست از ما شروع کنید !

تضمین ایندکس : 

برخی سایت ها تضمین ایندکس در گوگل رو نمی دهند، دلیل اینکار امکان اسیب به سئو هستش، مثلا دیوار با اینکه کاربران بسیاری داره بسیاری از آگهی هاش توی صفحه گوگل نشان داده نمیشند !! میتونید تست کنید. برای راستی آزمایی تضمین ایندکس راه حل قطعی وجود ندارد. ( وجود داره کمی فنیه) ولی میتونید از راه حل نکته بالا استفاده کنید. اگر مثلا از 10 آگهی جست و جو شده تعداد محدودی ( مثلا 1 یا 2 ) عدد صرفا در گوگل نشان داده شد، فعنی احتمالا پلتفرن مورد نظر ایندکس را برای برای همه آگهی ها انجام نمی دهد در نتیجه ثبت آگهی در آنها بی فایدس، مگر اینکه تعداد کاربران بسیار بالایی داشته باشد ( مانند دیوار)

سرعت و کیفیت سایت :

در خصوص سرعت ، یعنی آگهی ها و وبسایت با سرعت بسیار بالایی بارگذاری بشوند.اهمیت سرعت بالا در این هست که باعث میشه کاربر سریع به هدفش، که آگهی شماست برسه در نتیجه قدم بعدی یعنی تماس با شما رو انجام بده. اگر کاربر با سختی و مشقت به آگهی شما برسه امکان اینکه با شماره تلفن شما تماس بگیریه بسیار پایینه.

سادگی و تمکز بر آگهی :

امروزه انسان ها بی حوصله تر از قبل هستند، اگر شما اگهی رو در سایتی ثبت کنید که کلی ویجت و جینگول پینگول و انیمیشن و ... داره که باعث گم شدن و سر رفتن حوصله کاربر بشه، کار اشتباهی انجام داده اید. چون حتی اگر آگهی در گوگل نشان داده بشه کسی توجهی به آگهی شما نمی کنه.

 

نتیجه گیری

حالا که به پایان مقاله رسیدیم، جمع بندی ما میشه که وب سایت های آگهی میتونن کمک شایانی به شما بکنند، اگر دستچین شوند ! در مقاله بعدی در خصوص چگونگی ثبت آگهی درست صحبت می کنیم تا با رعایت نکات گفته شده بتونین بازخورد بهتری از آگهی بگیرید.

موفق باشید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.